18 Eylül 2008 Perşembe

ÇÖP ŞİŞ KÖFTE


Köftenin en güzel hallerinden biri bence..Kebapcıya gitmiş kadar oluyor insan..
Malzemeler:
  • 1 kg. orta yağlı kıyma
  • 2 kuru soğan
  • 3 dilim bayat ekmek içi
  • 2 diş sarımsak
  • tuz, karabiber
  • 1/2 su bardağı su

Yapılışı:

Soğan robottan çekilir, ekmek su ile ıslatılır, kıyma ,tuz ve karabiberle köfte yoğurulur.En az 1 saat dinlendirilir.Çöp şişlere yerleştirilir.Izgarada pişirilir.

Izgara domates ve biber ile servis yapılır.Şişler hazırlanıp, derindondurucuda saklanabilir.

Ben arpa şehriye pilavı ile servis yaptım.

5 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Oy Nurdancığım bayıldım ben bu işe,çok leziz görünüyorlar bi ekmek alıp koşasım geldi:-)))ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

akasyakokusu dedi ki...

Canım Nurdan'cım valla doğru söylüyon..bu görüntü tok adamı bile iştaha getirir..
o zaman bizim beyler göbeği bağlar.hihihi.benimki öylede :))
eline sağlık canım görüntü enfes olmuş.tatlarıda hayalimde zatennn..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. En sevdiğim tatlardan biridir. Olsa da yeseydik. En kısa zaman da denemek istiyorum. Ya da yakın oturuyoruz yaptığın da size misafir gelirim belki de. Kokuyu takip ettim mi bulacağıma eminim.
Sevgiyle kal.

nurdan dedi ki...

arkadaşlar güzel yorumlarınıza teşekkürler

RUKİYE dedi ki...

KARDEŞİM GERÇEKTEN TARİFİN ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYO ŞİMDİ TARİFİNİ ALDIM EŞİME SÜRPRİZ YAPICAM ELLERİNE SAĞLIK