29 Temmuz 2008 Salı

KANDİL


8 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,Öncelikle kandilinizi tebrik ediyorum.Bana yazdığınız yorumu okuyunca gerçekten çok heyecanlandım.Birbirimize bu kadar yakınken görüşmemek tabiki olmaz.Hatta Ankaradaki blogcu arkadaşlar toplanıp biraraya gelebilmek dahada güzel olur.Umarım bizim görüşmemiz böybir etkinliğede vesile olur .Bensize msn adresimi bırakıyorum.fatos2521@hotmail.com 'da adresimi veririm.Görüşmek dileğiyle...www.pastaveyemek.blogcu.com not:Sizi Arkadaş listeme eklememe ragmen görünmedi blogcudan kaynaklanan bir sorun var .Umarım enkısa zamanda çözülür.

nurdan dedi ki...

bence de görüşmeliyiz.yazdıklarınıza katılıyorum , sevgilrimle.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

canım geçmiş kandilin mübarek olsun.sevgilerimle

nurdan dedi ki...

canım senin de mübarek olsun

akasyakokusu dedi ki...

Nurdan hanımcım iyi geceler..bana uğramışsınız amanın pek sevindim..tanıştığımıza memnun oldum..
evde işlerim yoğundu dünden beri hallettim birazda dolaşmaya geldim buraya..
geçmiş kandiliniz kutlu olsun nice gelecek kandillere..amin..
arada uğrayın oldumu hemen zaplarım bende..iyi geceler sevgiler benden..

nurdan dedi ki...

uğramazmıyım canım, misafirlerim var şu ara ama görüşeceğiz sevgiler..

Feyza Fidan dedi ki...

Sevgili Nurdan, ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkürler, geçmiş kandilin mübarek olsun..
Sevgiler...

nurdan dedi ki...

Feyzacım gerçekten innılmaz pastalar yapıyorsun, bir gün bende yapıcam inşallah sevgiler