27 Ağustos 2008 Çarşamba

TATİLDEN DÖNDÜM

Tatilden döndüm...Bir Ankara'lı olarak denizin tadını çıkardığımı sanıyorum..Eh tatil sonrası adaptasyon sorunu yaşadığımı söylemeliyim, tatile gidişin ne kadar zevkliyse ,dönüşün de bir o kadar zevksiz olduğunu bilirsiniz...25 Ağustosta döndüm ancak bloğuma vakit ayırabildim.İşte tatil anılarım ve resimlerim,

Mutluluğun resmini çizemedim ama fotoğrafını çektim sanırım...Bodrumun simgesi BEGONVİLLERLE açılışı yapıyorum.Tatili anımsatan daha güzel bir çiçek yok bence..


Bodrum genellikle eğlencesi ile ön plana çıkarılır, oysa güzelim koyları, nemi az ve esintili havasıyla ve isterseniz sakin köşeleri ile yalısı çok, eşsiz bir tatil yeridir.( eşsiz demeyim, bir eşi de çeşme, alaçatı ve urla )

Yahşi yalısı..Temiz denizi ve gece kumsalda ışıtılmış masalarda güzelim tatlar.. Bodrumun simgelerinden biri daha Bodrum kalesi..Bardakçı koyunda yanyana dizilmiş cafelerde minderlerde oturulur ve güzelim manzara seyredilir.( resimlerin tamamı tarafımdan çekilmiştir...)








Begonvillere doyamadım..Kaldığımız otelden begonvil manzarası..










Havuzbaşı yemeği..










Süper süper bir deniz..KARGI KOYU (Kamaviş)...Yahşi yalı ile kara incir koyu arasında.

Bitez yalısı...sürekli esen rüzgar, harika bir mavi..
Bodrum'da yalıların çoğu akşam olunca loş ışıklı masalarla doluyor.Bitez'de ise loş ışıklı sehpa ve minderler, seç beğendiğini, söyle içkini kendini yıldızların arkadaşlığına bırak...(öyle hoştu ki bizsiz resim çekmemişim, onun için resimler kesilmiştir) Bu arada bilmeyenler için; yalı , kıyı demek...

Basma desenli minderler..insanın içini açıyor.Okaliptus bar , Bitez akşamlarının adresi ...
Gümüşlük' te gün batımı..Denizin içinden yürüyerek geçilen Tavşan adası, balıkçı tekneleri ve sahil boyu uzanan balık restoranları ile yaşanası yer...seçtiğimiz balıkçıdan görüntüler;


Akyarlar..Mavi bayraklı deniz, temiz hava ve seszizlik..ve karşısı Kos adası biraz iç sızlatıcı..
Türkbükü ( göltürkbükü) ...birazdan akşam olur...her yer ışıldar.Türkbükünün simgesi iskeleleri kaldırmışlar..iyi mi kötü mü olmuş karar veremedim..Her zamanki gibi ünlülerle doluydu..
Kadıkalesi..Turgutreise gelmeden, bahçelerin içinden geçerek ulaşırsınız..Bodrum, Bodrum

En sevdiğim yol manzarası..git git..deniz deniz....

Canım , gülüm kızlarımdan büyüğümüz ablamız 20'sine girdi..Yaz çocuğu kızımın doğum günü genelde tatile denk gelir..Bu senede Bodrumda kutlamak kısmet oldu..Bodrum'da merkezde barlar sokağına değil marinaya saptığınızda gürültüden uzaklaşırsınız, nispeten sakin , daha nezih eğlence yerleri bulursunuz.Yelken bar harika canlı müzik yapan, servisi mükemmel bir yer, tavsiye edilir...Kızımın doğum gününü burada kutladık, nice sağlıklı , mutlu yıllarında hep beraber olalım canım kızım...






Turgutreisten araba manzarası..

Kaplumbağa severlere...






Bodrum mandalina bahçeleri ile dolu , özellikle de ortakent, kadıkalesi, her ne kadar turistik bir yer olsa da bozulmamış yerler görmek sevindirici..Mandalinalar yapraklarla aynı renk olduğundan resimde çok seçilmiyor, ama narlar şahane çıkmış bence, tabiki çalmadan duramadım...
















Mandalina ve nar ağacı.....

Bu günlük bu kadar...ortakent pazarı ve yol durakları sonra yarına...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

HOŞGELDİİİİN...WWW.PASTAVEYEMEK.BLOGCU.COM

Pelin dedi ki...

Merhaba Nurdan,
Oğlumla ilgili sorunuma gösterdiğin ilgi için çok teşekkür ederim. Kreşe gönderme girişiminden vazgeçmemeye fakat daha yavaş ilerlemeye karar verdim.Bir de daha kararlı görünmeye
Çok teşekkür ederim
Sevgiler

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Hoşgeldin Nurdancığım.... çok güzel bir tatil geçirmişsin,bir daha ki tatile kadar bol enerjiler diliyorum sana.Bodrumu ben de çok görmek istiyorum,nasip olur İnşallah. kızına iyi yaşlar ve kaplumbağa resmi için saol ben bayılırım.sevgiler canım.öpüyorum

nurdan dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınıza çok teşekkürler..
Pelin iyi şanslar..doğru yoldasın sevgiler.
Neslihancım, hepimize enerji olsun, sağolasın, çok öptüm...

pelince dedi ki...

Nurdan'cığım hoşgeldin..

Bu sene Gündoğandaki yazlığımıza gidemedik bu Bodrum fotoğrafları inan ilaç gibi geldi,öyle çok özledim ki oraları..İçinize sinmesine çok sevindim...

Sevgilerimle..