31 Ağustos 2008 Pazar

ÖZLEM 'DEN ZEYTİNYAĞLI BÖRÜLCE

Canım arkadaşım Özlem öncelikle gönderdiğin resimler için teşekkür ederim.Aradaki mesafelerin hiç de önemli olmadığını , gönüller bir olduktan sonra dostluğun hep devam edeceğinin birer kanıtı olduğumuza inanıyorum.Seni çok seviyorum..
Evet arkadaşlar bundan sonra sık sık Özlem 'den tariflerle karşılacaksınız.Bu nedenle ona ayrı bir kategori açıyorum.Kendisi çok lezzetli yemekler yapar, tarifleri denemenizi şiddetle tavsiye ederim..
Malzemeler:
  • 1/2 kg. börülce
  • 1 adet kuru soğan
  • 3 " yeşil biber
  • 1 " kırmızı biber
  • 1 " sarı biber
  • 1 " havuç
  • 1/2 çay bardağı zeytinyağ
  • 1 su bardağı su
  • tuz- 1 tatlı kaşığı şeker

Yapılışı:

Börülcelerin uçları temizlenir, ikiye kesilir, tencereye dizilir.Soğanlar halka halka doğranır.Biberler ve havuç julyen doğranır ve dizilir.Yağ, su, tuz, şeker eklenir, pişirilir.Özlem yoğurt ile yenmesini tavsiye ediyor, afiyetle olsun...

2 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

özleme merhaba diyorum,tariflerini bekliyoruz.

Nurdancığım sen yine döktürmüşsün,ne güzel olmuş yaptıkların,özellikle böreğe bayıldım.sevgilerimle canım...

nurdan dedi ki...

Neslihancım çok teşekkür ederi, Özlem'i de blogcu yaparız inşallah.Böreği özellikle çalışanlara tavsiye ederim.sevgiler..